People in Car, II

image8
Harcore posing i lördagskväll.

Lördagen förflöt sist och slutligen bra ute i den Waterlooska natten. Lite fördrinks hemma hos damen i mitten av bilden och därefter nya stamstället. Lyckligvis visades det motorsporter på sportskärmen, så att även den eviga fyllechauffören orkade stanna. Hem kom jag tillslut och lärde mig grunderna för rubikskubslösning (!) (jag är nörd).

Ikväll, mellan spontant men lame kuddkrig och serious franska studering, fick jag höra en oerhört äcklig och pinsam anekdot. Jag har inte hjärta att skriva ner den, (dessutom är detta en seriös och familjevänlig blogg) men jag kan berätta att den involverade alkohol, okontrollerbart uträttande av behov och lite tonårshormoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0