På G

Nu är det håltimme för hela slanten som gäller. Passar på att hylla filmen Så som i himmelen av Kay Pollack. Den fina berättelsen om en trångsynt by i Sverige, ackompanjerad av skön musik, upphör aldrig att aktivera tårkanalerna samt leverera en ljuvlig filmupplevelse.

Se fin sång (om du inte redan hört och sett den, fast o andra sidan skadar det ju aldrig att uppleva fina saker flera gånger, så klicka i vilket fall som helst) här

image9



Skall strax återgå till min enmans pysselklubb. Olyckligtvis verkar pyssel-skillsen minska och minska för var dag som går. Minns ännu de goda tiderna då oddsen för att det jag producerade skulle vara lyckat, var höga. Så är ej fallet nuförtiden. Möjligtvis beror det på brist på tålamod och allmän rastlöshet.

Önskad produkt idag: ett dugligt födelsedagskort

Annat nämnvärt: jag är på god väg att knäcka rubikskubens mystiska kod. Endast 3 bitar som inte ännu hittat sina platser. Hoppeligen lär jag mig det ikväll. (som ni märker är det stora saker på gång i mitt liv just nu)

Kommentarer
Postat av: Cecci

Tackii gumman

2008-04-07 @ 21:14:42
URL: http://vitalillja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0