Nostalgitripp

Dags för en liten resa down the memory lane, som de engelskspråkiga brukar uttrycka det.
Nu på morgonkvisten har inget intressant, världsomväldigande eller nämnvärt skett (förutom att jag åt gröt till frukost, en minor sensation utan like), därför är det lika bra att färdas någon månad bakåt i tiden. Tidpunkten är ju förstås, som bilderna visar, Gammeldansen.

För er som ej är insatta i ämnet är det alltså en bal för gymnasietvåor där det dansas salongsdanser och festas på efterfesten.

image4

image5

Igår fick jag (äntligen) några bilder, som varken är suddiga eller tagna väldigt, väldigt långt ifrån, från tillställningen. Jag och mitt par ägde. Speciellt i tangon fick vi chansen att visa upp våra talanger inom såväl dans som inlevelse.

Dags att återvända till nutiden. Skolan och kursprov i matematik kallar, buu. Sedan veckoslut, hurraa. Veckoslutet innebär mycket Plugg med stort P, buu.

Återkommer, måj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0