Aldrig fel

med en liten presentation. Ja, jag är ju ny här bland alla svenssons.

Jag är ett trevligt flickebarn från Finland. För tillfället är jag invandrare i ölets förlovade land. (Belgien, för er som inte förstod beskrivningen). Nedan är min adress, skicka gärna kort eller brev eller andra trevliga saker, jag tackar och tar emot.


image3

Jag är en ganska slapp och lat människa för tillfället. (Ogillar att bother er eventuella läsare med skolrelaterade klagomål, men eftersom att jag hör till gruppen "unga studerande", är dessa klagomål en del av min vardag och figurerar således emellanåt i texten)

Alltså, vad jag vill säga är: Bokhögen, dö.

Annat nämnvärt: tycker om doften av vår och ljusa kvällar, trots att de, mitt bland glädjen, orsakar en svårbotlig rastlöshet. En ljus vårkväll vill man bara hoppa in i/upp på ett fordon, åka iväg på äventyr och aldrig synas mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hih söt gumman! kanske du kan skriva dubbelt papper/ och här?! :DDD

ja e lite kauna! så e de så att man int kan mera ändra sin addres utom isf måst laga helt ny? :O

2008-04-04 @ 05:42:48
URL: http://vitalillja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0